lørdag 17. desember 2011

Mine små nissebarn

I dag ble det endelig knipset noen nisse bilder av
ungene mine:) Litt seint, men.. bedre sent enn aldri, er
det ikke det de sier? 











Disse ble knipset i full fart her i formiddag.. 
Jeg har enda ikke fått studiolysene jeg har bestilt, så her var det 
bare å få opp gardinene, og satse på naturlig lys..

det ble jo så som så, med litt skygger på uønskede plasser. 
Uansett... jeg ble fornøyd med å få skjønnisene mine 
godt plassert under en nisselue på et bilde ;)



2 kommentarer:

  1. Så fine bilder av de skjønne skapningan dine :-)

    SvarSlett
  2. Hei Hilde! Vakre barn du har og så flotte bilder... Ser at du har en sønn som er 4 dager eldre enn datteren min, morsomt... Fin blogg du har og takk for besøket på min!!! God Jul til deg Hilsen mariann

    SvarSlett